Start
images/logo1.jpg

 dziennik

  W związku ze zgłaszanymi problemami z przeglądaniem dziennika elektronicznego szczególnie przy użyciu przeglądarki GOOGLE CHROME, informuję, że dziennik elektroniczny funkcjonuje prawidłowo.

     Problem może dotyczyć niewłaściwego wczytywania strony zapisanej przez przeglądarkę offline na dysku lokalnym komputera (pojawia się komunikat TRWA AKTUALIZACJA BAZY DANYCH).

     Należy w tym wypadku wyczyścić historię przeglądanych stron w przeglądarce (CTRL+SHIFT+DEL) lub użyć innej przeglądarki (np. MICROSOFT EDGE). Można też użyć programu do czyszczenia historii i rejestru np. CCLEANER.

Dodatkowo po zalogowaniu na konto rodzica - pojawiają się dwa hiperłącza

1. UCZEŃ - (stara wersja na niebieskim tle) - nie działa

2. UCZEŃ NOWOŚĆ - działa

Proszę korzystać z tego drugiego działającego. Problem zgłoszony do firmy VULCAN.

Sylwester Byzdra

Z ostatniej chwili - odpowiedź firmy VULCAN:

Szanowni Państwo,

W dniu wczorajszym około godziny 16:00 zostały wykonane czynności naprawcze na serwerze. Bardzo przepraszamy za wszystkie utrudnienia.

W celu odświeżenia danych na Witrynie Uczeń prosimy rodziców i uczniów o usunięcie w przeglądarce plików tymczasowych cookies i historii przeglądania zgodnie z poniższą instrukcją:

https://www.vulcan.edu.pl/vulcang_files/user/AABW/AABW-PDF/techniczne/Tech_Pliki-cookie.pdf

Można również skorzystać ze skrótów klawiszowych CTRL+SHIFT +DELETE.