INFORMACJA DLA RODZICÓW
Od 2014 roku obowiązują nowe zasady rekrutacji do klasy I szkoły podstawowej na rok szkolny 2014/2015.
W dniach 3-28 marca 2014 roku przyjmujemy zgłoszenia do klasy I Szkoły Podstawowej w Kurowie.
Obowiązek obejmuje dzieci zamieszkałe w obwodzie szkoły, zameldowane na terenie Gminy Kurów.
Rekrutacja do klasy I w okresie przejściowym na wolne miejsca obejmuje kandydatów spoza obwodu Gminy Kurów według określonych kryteriów.
Wniosek o przyjęcie dziecka do I klasy i zgłoszenie rekrutacji należy składać w sekretariacie szkoły
w godz. 800 – 1500
  Dokumenty potrzebne do zapisu dziecka:
               1. Akt urodzenie dziecka
               2. PESEL dziecka
               3. Poświadczenie  zameldowania
               4. Dowód osobisty rodzica.
Wnioski, zgłoszenia, kryteria i terminy rekrutacji – dostępne są w sekretariacie oraz na stronie internetowej szkoły www.spkurow.pl