Dziennik
   Zastępstwa

CZWARTEK 18 WRZEŚNIA 2014

Wiktoria Gajlewicz: Od razu po śniadaniu płynęliśmy statkiem. Widzieliśmy wiele różnych zabytków Świnoujścia. Płynęliśmy dwie godziny. Po rejsie poszliśmy na obiad. Był pyszny. Następnie pojechaliśmy do Niemiec. W Niemczech poszliśmy na plażę, a potem po pamiątki. Pani Jola robiła nam zdjęcia na granicy niemiecko-polskiej. Do domu wracaliśmy brzegiem morza. Po drodze mijaliśmy łabędzie. Potem poszliśmy na kolację. Po kolacji dostaliśmy deser – lody i ciastko francuskie. Ten dzień był super!

Wtorek 16.09.2014 r.

W czwartek rano uczestnicy zielonej szkoły popłynęli z przystani w centrum miasta w rejs wycieczkowy statkiem „Chateaubriand”. Widzieli deltę Świny, rezerwat ptactwa wodnego, Kanał Mieleński i Piastowski, Morską Stocznię Remontową, Terminal Promów Morskich, port przeładunkowy, latarnię morską, falochron i „Stawę Młyny” .

Po obiedzie uczniowie wraz z opiekunami pojechali autobusem do Ahlbecku, nadmorskiego kurortu z najstarszym molem w Niemczech i pawilonem z 1898r. Zachwycili się urokiem miasteczka.

We wtorek uczestnicy "zielonej szkoły" korzystali z pięknej pogody i spacerowali po plaży.Karmili mewy i łabędzie.

ZAPRASZAMY DO OGLĄDANIA ZDJĘĆ W GALERII!

Wiktoria Gajlewicz – 17.09.2014 r. Dziś po śniadaniu poszliśmy do Fortu Anioła. W forcie była galeria, w której oglądaliśmy biżuterię i piękne obrazy. Następnie poszliśmy do Fortu Zachodniego, gdzie obejrzeliśmy różne wojskowe militaria i gadżety. Dalej zmierzaliśmy w kierunku białego wiatraka, który znajdował się na końcu kamiennego falochronu – najdłuższego w Europie. Później szliśmy plażą aż do wyjścia, a następnie na obiad. Po pysznym obiedzie poszliśmy na plażę. Pani Jola wymyśliła konkurs na najpiękniejszą budowlę lub rzeźbę. Z plaży wróciliśmy na kolację. Była pyszna. Ten dzień był super!

Uczestnicy zielonej szkoły  w poniedziałek rano rozpoczęli zajęcia w Świnoujściu.

Po nocnej podróży pociągiem i przeprawie promowej, naszych uczniów przywitała piękna pogoda nad morzem.