- Szczegóły
- Sylwester Byzdra
- Kategoria: Aktualności:
- Odsłony: 2669
- Szczegóły
- Sylwester Byzdra
- Kategoria: Aktualności:
- Odsłony: 6591
22 grudnia 2015r. odbyło się w naszej szkole Spotkanie Wigilijne, które rozpoczęła pani dyrektor Jolanta Panecka witając wszystkich gości, rodziców, uczniów, pedagogów oraz pracowników placówki.
Jasełka, przygotowane przez nauczycieli w wykonaniu uczniów uświetniły to niecodzienne spotkanie. Montaż słowny, bożonarodzeniowe dekoracje oraz kolędy wprowadziły nas w ten piękny czas oczekiwania cudownych narodzin w Betlejem.
- Szczegóły
- Zofia Kamińska Dobrzyńska
- Kategoria: Aktualności:
- Odsłony: 2996
Zapraszamy uczniów klas III-VI do udziału w zajęciach Białej Szkoły w przepięknej miejscowości Murzasichle, położonej 8 km od Zakopanego.
Termin 29 lutego-6 marca 2016 r.
- Szczegóły
- Sylwester Byzdra
- Kategoria: Aktualności:
- Odsłony: 4757
W grudniu odbył się w naszej szkole tradycyjny już Szkolny Konkurs Kartek Bożonarodzeniowych. Konkurs odbywał się w czasie lekcji zajęć komputerowych.
Organizatorami konkursu byli nauczyciele informatyki.
Konkurs przeprowadzany był zgodnie z regulaminem:
1.Kartki powinny być oryginalne, odzwierciedlać umiejętności informatyczne ucznia oraz świąteczną symbolikę.
2. Projekty kartek świątecznych wykonywane są przez uczniów w obecności nauczyciela.
3. Kartki nie powinny zawierać żadnych gotowych elementów cudzego autorstwa (kliparty, zeskanowane ilustracje, grafiki).
4. Niedopuszczalne jest kopiowanie gotowych prac z Internetu
Wszystkie prace wykonane były bardzo starannie, uczniowie wykazali się dużą pomysłowością w doborze technik oraz wielką oryginalnością. Każda praca zasługuje na uznanie, jednak konkurs wymaga wyboru najlepszych.
Przyznano następujące miejsca w konkursie:
- Szczegóły
- Sylwester Byzdra
- Kategoria: Aktualności:
- Odsłony: 2942
W dniach 12 i 13 listopada 2015 odbyła się X edycja Konkursu Informatycznego" Bóbr"
W konkursie wzięło udział 25 uczniów z naszej szkoły.
Najlepsze wyniki w szkole w kategorii Beniamin osiągnęli: