UCZNIOWIE
      Dziennik
   Zastępstwa
images/n1.png

Muzeum Nadwiślańskie wraz z Radą Rodziców i Wolontariatem im. św. Jana Pawła II zapraszają uczniów klas 1-3 na warsztaty,

podczas których każdy uczestnik wykona swoją ozdobę świąteczną.

Akcja ma na celu zbiórkę karmy, kocy i zabawek dla zwierząt znajdujących się w Puławskim schronisku + 1 zł od ucznia.

Zajęcia odbędą się na terenie SP Kurów w dniu 4 grudnia od godziny 8.00 do 13.30 .

O godzinie rozpoczęcia zajęć zdecydują wychowawcy klas.

Materiały na warsztaty zapewniają organizatorzy.

Zapraszamy serdecznie.

Koordynator : przewodnicząca Rady Rodziców Marta Chmurzyńska tel. 698 116 216

           

        Dzień 11 listopada, to pamiętna data w dziejach naszego narodu. W całym kraju dzień ten świętowany jest niezwykle uroczyście. Przedstawiciele naszego kraju, Wojsko Polskie, poczty sztandarowe i wszystkie służby mundurowe biorą udział w uroczystych mszach i wiecach upamiętniających odzyskanie przez nasz kraj niepodległości. Również w naszej szkole nie mogło zabraknąć akademii, która opowiadała o wszystkich wydarzeniach, jakie miały miejsce w tamtych czasach. 

Screen Shot 2018 07 19 at 19.08.32 300x219

Do końca listopada w sklepach na terenie gminy Kurów oraz w naszej szkole Wolontariat im. św. Jana Pawła II organizuje zbiórkę zabawek, słodyczy i przyborów szkolnych.

Z zebranych darów wolontariusze przygotują i przekażą prezenty mikołajkowe dla wychowanków Domu Dziecka w Przybysławicach.

Prosimy o zgłaszanie się do p. Anny Chołaj (sala nr 208).

Bardzo dziękujemy za wsparcie naszej akcji!

cropped BOBR logo krzywe tlo finn 1600   

  Już niebawem Skrzaty, Benjaminy, Juniorzy i Seniorzy staną na linii startu, by zawalczyć o wygraną w międzynarodowym konkursie informatycznym Bebras (pl. Bóbr). Zaszczyt organizacji polskiej edycji konkursu Bóbr od dwunastu lat przypada profesorowi Maciejowi Sysło, wraz z zespołem specjalistów z Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, a także, od 2015 roku, firmie Learnetic.

W naszej szkole za organizację przebiegu konkursu odpowiadają: Sylwester Byzdra, Krzysztof Podgajny i Grzegorz Pajurek.

 


           Przystąpić do rywalizacji mogą uczniowie na każdym etapie edukacji – przypominamy, że codziennie przez cztery kolejne dni, dzieci i młodzież z danej grupy wiekowej (Skrzat – klasy I-III, Benjamin – IV-VI, Junior – klasy VII i VIII oraz Senior – szkoły średnie), będzie stawać w szranki o tej samej porze, mając godzinę na rozwiązywanie zadań (oczywiście pod okiem nauczycieli). Co więcej udział jest całkowicie darmowy, a zabawa i satysfakcja gwarantowana. Podczas XI edycji w konkurs zaangażowało się ponad 20 000 uczniów!

            Bóbr chce zachęcić młodych do umiejętnego korzystania z komputerów i technologii informacyjnej. Z pewnością wesprze uczniów w zdobywaniu wiedzy i umiejętności potrzebnych następnie w życiu, szczególnie w ich przyszłej pracy. Bardzo cenną cechą konkursu jest jego międzynarodowość, która sprzyja wymianie doświadczeń między nauczycielami i dziećmi.

Konkurs główny odbędzie się w dniach 13-15 listopada 2019.

            Serdecznie zachęcamy do rejestracji udziału w konkursie (kod dołączenia ucznia do naszej szkołySPKUROW), który będzie miał miejsce w dniach 13 - 15 listopada 2019Uczniowie, którzy brali udział w konkursie w roku ubiegłym - mają już założone konta na platformie dzwonek.pl (nie zakładamy drugiego konta!!) W przypadku zapomnienia loginu lub hasła z ubiegłego roku lub problemów z rejestracją proszę o kontakt z panem Sylwestrem ByzdrąZapisy do udziału w konkursie prowadzą nauczyciele informatyki. W przypadku dużej liczby chętnych zorganizowane zostaną eliminacje szkolne. Warto w tym momencie przypomnieć, że archiwalne zadania są dostępne za darmo na platformie edukacyjnej dzwonek.pl.

            Mamy zaszczyt poinformować, iż nadchodząca edycja została objęta patronatem honorowym Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz Ministerstwa Cyfryzacji!

            Zasady organizacji zawodów w roku szkolnym 2019/2020

  1. Konkurs Bóbr trwa jedną godzinę zegarową dla każdej grupy wiekowej.
  2. Konkurs składa się:
    1. dla kategorii Skrzat – z 15 zadań podzielonych na trzy grupy, ze względu na stopień trudności, po 5 zadań w każdej grupie;
    2. dla kategorii Beniamin, Junior i Senior – z 24 zadań podzielonych na trzy grupy, ze względu na stopień trudności, po 8 zadań w każdej grupie.
  3. Do konkursu może przystąpić tylu uczniów, ile jest w danej szkole komputerów i dostępnych urządzeń mobilnych, na których prawidłowo działa środowisko konkursu. W przypadku większej liczby uczniów szkoła może przeprowadzić wewnętrzne eliminacje na własnych zasadach.
  4. Czas rozwiązywania biegnie nieubłaganie od godziny rozpoczęcia konkursu dla każdego uczestnika. Przerwa w rozwiązywaniu nie powoduje zatrzymania zegara, ani stracenia dotychczasowych odpowiedzi. Po ponownym zalogowaniu się uczestnik ma tyle czasu na dokończenie testu, ile zostało do upłynięcia pełnej godziny od startu konkursu. Wyniki testu są zapamiętywane automatycznie na bieżąco.
  5. Wynik ucznia obliczany jest w następujący sposób:
    1. na starcie uczeń otrzymuje 15 punktów w kategorii Skrzat i 24 punkty w pozostałych kategoriach,
    2. za poprawną odpowiedź uczeń otrzymuje 3, 4 lub 5 pkt, w zależności od stopnia trudności zadania,
    3. za brak odpowiedzi uczeń otrzymuje 0 pkt,
    4. za błędną odpowiedź uczeń otrzymuje –0,75, –1 lub –1,25 pkt, w zależności od stopnia trudności zadania,
    5. maksymalna liczba punktów to 75 w kategorii Skrzat i 120 w pozostałych kategoriach.
  6. Pozostałe zasady określa Regulamin Konkursu.

76689069 553460048816441 7895045687081959424 n

 

Dnia 29.10.2019 r. grupa uczniów z Wolontariatu im. św. Jana Pawła II przekazała pracownikom Schroniska dla bezdomnych zwierząt w Puławach dary zebrane w naszej szkole.

Będąc na miejscu, zapoznaliśmy się z warunkami, w jakich żyją zwierzęta, rozmawialiśmy na temat opieki nad nimi oraz o zasadach adopcji. Obserwowaliśmy również pracę wolontariuszy.

Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w naszej akcji.

Ogólnie zebrano 225 (!) puszek, przekazano również worki z suchą karmą, ryż, kaszę, akcesoria, zabawki oraz koce.

W zbiórce uczestniczyły prawie wszystkie klasy. Na wyróżnienie zasługują uczniowie klasy I c wraz z Wychowawczynią. Byli najbardziej zaangażowani i przekazali najwięcej darów.

Dziękujemy i gratulujemy!

 

Anna Chołaj

 

uwaga rodzice

 

Procedura postępowania w przypadku stwierdzenia wszawicy w szkole

Podkategorie

Licznik odwiedzin

2747807
DzisiajDzisiaj1136
WczorajWczoraj1302
W tym tygodniuW tym tygodniu1136
W tym miesiącuW tym miesiącu11172
RazemRazem2747807
Zalogowani 0

Deklaracja dostępności.

deklaracja dostepnosci

logo png